ביטוח חיים למשכנתא

ביטוח חיים למשכנתא – לא פשוט כמו שרבים טועים לחשוב! לא פעם אני שומע מלקוחות שאני פוגש "ביטוח חיים למשכנתא? מה כבר יש לדבר עליו? תן לי את ההכי זול שיש לך וזהו" אז זהו שאני חושב שיש לי כמה דברים לחדש לכם. גם כאן נדרשת צרכנות נכונה ונבונה. וזכרו שזהירות מונעת "אסון"!

ביטוח משכנתא – למה צריך אותו?

ביטוח חיים למשכנתא הוא חלק מדרישת הבנק למשכנתאות במסגרת הליך לקיחת משכנתא, ולמעשה הינו פוליסת ביטוח למקרה מוות, המבטיחה כי במקרה של פטירת אחד או יותר מהמבוטחים בפוליסה, ישולם סכום המשכנתא לבנק והמבוטח השני בפוליסה (במידה וקיים) לא יידרש להמשך תשלומי המשכנתא, והנכס בגינו נלקחה ההלוואה, יוותר ללא משכנתא וללא שיעבוד לבנק.

כך מצד אחד הבנק מבטיח לעצמו שיקבל את מלוא סכום ההלוואה, ומצד שני המשפחה מבטיחה לעצמה שבעת מקרה מוות מוקדם של אחד המפרנסים, שאר המשפחה (בן/בת זוג, ילדים) לא יישארו ללא קורת גג או לחילופין עם חובות כספיים.

כל חברות הביטוח מציעות ביטוחי חיים למשכנתא ובינינו, מי מאיתנו לא קיבל שיחת טלפון מספר פעמים בחייו המציעה לו להוזיל את ביטוח המשכנתא שלו?… אבל רגע לפני שאתם מתפתים אוטומטית לכל מי שמציע לכם הוזלה חשוב מאוד להבין מספר דברים:

רוכשים דירה בקרוב? זקוקים לביטוח משכנתא?

נשמח לעמוד לשירותכם ולהתאים עבורכם את פוליסת ביטוח המשכנתא המקיפה והמדויקת עבורכם, בהתאם לצורך שלכם!

דגשים חשובים בביטוח משכנתא!

  • כל מעבר של ביטוח כרוך בהצהרת בריאות חדשה וצריך להיזהר מלבצע שינויים כאשר חלו שינויים במצבכם הבריאותי מאז החתימה על הצהרת הבריאות הקודמת.
  • בדיוק בגלל הסיבה הרשומה מעלה, יש להיזהר ממחירים זולים מאוד לתקופת זמן קצרה מאוד, ויש להשוות את התפתחות הפרמיה. חברות רבות נותנות הנחות גבוהות מאוד לתקופות זמן קצרות מאוד וזוהי בעצם "מלכודת" עבורכם להמשך אורך חיי המשכנתא.
  • כאשר משווים בין חלופות, יש לקחת בחשבון מה צופן העתיד? ככל שהנכם מתכוונים להחזיר חלק מכובד מהמשכנתא עקב כספים שאמורים לקבל (קרן השתלמות נזילה, חסכון משתחרר, מכירת נכס, ירושה ועוד …) יש לבנות את ביטוח החיים למשכנתא בצורה נבונה ומותאמת עבורכם.
  • רגע לפני שמחליפים ביטוח קיים, נמליץ לכם לבדוק עם החברה בה אתם מבוטחים האם ניתן לקבל הוזלה נוספת עקב ההצעה הנגדית שקיבלתם.
  • יש לזכור שכל החלפת פוליסה מחייבת את אישור הבנק הממשכן. היה והופקה לכם פוליסה שלא על פי דרישות הבנק – חלק מחוזה ההלוואה עליו חתמתם מאשר לבנק להפיק עבורכם ביטוח חיים למשכנתא בעצמו על מנת לוודא שאתם מבוטחים, דבר שעלול לייצר כפילות.
  • גם בביטוח חיים למשכנתא, לצערי אני נתקל לא אחת בכפילות אצל לקוחות שנגרמה בעיקר על ידי רכישה טלפונית אצל אחד מנציג המכירות הנמרצים, שברגע שקיבל את הבונוס שלו על המכירה, פחות עניין אותו לטפל "עד הסוף" בביטול הפוליסה הישנה שלכם…
  • החזרתם חלק מהמשכנתא עקב סכום כסף שהשתחרר לכם? ברכותיי! רק אל תשכחו לעדכן את סוכן הביטוח שלכם שיבטל את החלק הרלוונטי בביטוח החיים של המשכנתא שלא תשלמו לחינם…

כאן לשירותכם!

השאירו את פרטיכם ונשוב אל פנייתכם בהקדם:

כתובתנו:

בנין בית זילברמינץ, שלם 3, רמת גן

0722400042

פקס

153722447155

Info@hosengroup.co.il

בנסיעתך הקרובה לחו"ל אני מזמין אותך לרכוש ביטוח נסיעות בחברת הראל או פספרטכארד.

בודק...