פוסט #1 – השילוב בין סוכן נאמן וחברת ביטוח טובה – מתכון מנצח

מי שמכיר אותנו בסוכנות כבר יודע שבכל טיפול בתביעה, קטנה או גדולה, אנו חותרים לביצוע מהיר, יעיל ולרמת השירות הגבוהה ביותר . גם המקרה הבא יזכיר את החשיבות הגדולה של שילוב בין פוליסה טובה ומותאמת ללקוח, לבין שיתוף פעולה ויחסי העבודה התקינים בין חברת הביטוח לסוכן, אשר באים בסופו של יום לטובתכם המבוטחים.

תביעת ביטוח בריאות ופיצוי כספי שנפתרה במהירות בזכות סוכן מקצועי וזמין, זמן הוא חלק חשוב במשחק

ר', שמה המלא שמור במערכת היתה אישה בריאה, כמידי רוב האנשים בהתנהלות היום היום  עבודה בית , חופשות, ילדים , שום דבר לא מיוחד.

הכל החל ביום בהיר אחד אשר ר' הרגישה תחושה מוזרה באיזור השד, תחושה שהיתה "לא שגרתית"  לאור העובדה שלא חשה סימנים אלו בעבר,

ר' ניגשה לקופת החולים בא היא מבוטחת ווביקשה בירור, להפתעתה הבירור היה אמור לקחת כברת דרך שכן תהליך הבירור בקופה (אישורים ותורים) לוקח זמן, זמן שאותו לא היתה מעוניינת לחכות.

לאחר הפנייה אלינו תואם ל ר'  תור מהיר לביצוע בדיקה אולטרהסאונד ביומיים למחרת הפנייה, הגילוי בבדיקה היה לא וודאי ו ר' הופנתה לבדיקת ממוגרפיה בתוך 3 ימים לאחר בדיקת האולטרה סאונד לבירור מעמיק.

לצערה אשר חששה הגיע, ל ר' גילו 2 גושים בשד ימין, ומכאן הדרך לניתוח היתה מהירה.

לאחר ייעוץ עם רופא מומחה (אונקולוג) הומלץ לניתוח, גם כאן ביקשה ר' לא להמתין והתהליך לאישור התביעה החל, בתוך 10 ימים,ר' נכנסה לניתוח שאושר במלואו ! עבור שכר מנתח, אשפוז בית חולים ויתר ההוצאות הכרוכות בניתוח .

פה לא הסתיימה התביעה, ל ר' היתה פוליסה לגילוי מחלה קשה שנקנתה שימו לב פחות משנה בלבד לפני גילוי המחלה, צירוף מקרים מצמרר.

תביעה לפיצוי מחלת הסרטן בוצעה לאחר הניתוח ותוך כ 30 ימים אושרה לר' תביעה לפיצוי מחלה קשה של מעל 100 אלף שח. סכום שחד משמעית הקנה אוויר לנשימה עבורה.

וזו חברים, ההוכחה, בפעם המי יודע כמה, שרק שילוב בין סוכן נאמן לקוח טוב ומוערך, בעל קשרים טובים, לבין חברת ביטוח עם מחלקת תביעות מדהימה ואנושית, יכולים להביא לפתרון מהיר .

כמו כן בהזדמנות זו נזכיר שחלילה בעת גילוי מחלה קשה, בני הבית עוברים טלטלה רבה, הם נפשית והם כספית, שכן בזמנים של גילוי מחלה נכנסים לתמונה אין סוף הוצאות, ואין סוף זמן שנלקח מבן הזוג על מנת לבצע בדיקות מרובות, ולרוב פעולות אלה מתבצעות על חשבון שכר עבודה.

פיצוי כספי זה שניתן יחסית מהר, מקנה שקט נפשי למשפחה ולו במעט על מנת להתמודד עם המחלה מבלי לדאוג לחלק הכספי המעיק.

בריאות טובה לכולם.

מעוניינים להתייעץ איתנו בנוגע לביטוח הבריאות הפרטי שלכם?

כאן לשירותכם!

השאירו את פרטיכם ונשוב אל פנייתכם בהקדם:

כתובתנו:

בנין בית זילברמינץ, שלם 3, רמת גן

0722400042

פקס

153722447155

Info@hosengroup.co.il

בנסיעתך הקרובה לחו"ל אני מזמין אותך לרכוש ביטוח נסיעות בחברת הראל או פספרטכארד.

בודק...