שאלות ותשובות

איך מצטרפים לשירות 'סוכן נאמן לקוח'?

תהליך ההצטרפות למסלול 'סוכן נאמן לקוח' שלנו הוא פשוט:

  • מילוי פרטים אישיים
  • מעבר הליך זיהוי מול הרשויות
  • קביעת פגישה ביומן
  • הסדרת תשלום שכר טרחתנו


וזהו… בתוך חמש דקות בלבד מזמנכם הצטרפתם, אל המסלול הייחודי בשעה טובה!

מדוע לא רוכשים ביטוח דרך מוכרנים/מוקדנים טלפוניים?

תחום הביטוח והפיננסים הוא תחום מורכב ובעל השפעה הרת גורל על עתידכם ועתיד משפחתכם!

על רקע התגברות התופעה של שיחות טלמרקטינג יזומות של מוקדי מכירה מטעם חברות ביטוח וסוכנויות ביטוח שבהן מוכרנים מציעים לציבור לרכוש ביטוחים והשקעות כאלו ואחרות וזו מבלי שהלקוחות הפוטנציאלים מבינים בדיוק מה הם רוכשים ומבלי לעבור בדיקות קפדניות על כלל תיק הביטוח המשפחתי ומתוך תחושת האחריות הבוערת בנו, אנו מתריעים בפניכם שלא להתפתות להצעות המתקבלות מאנשי מכירות טלפוניות המציעים למכור לכם ביטוח ובכל אופן – תמיד להתייעץ עם בעל מקצוע מוסמך ובעל רשיון  לפני קבלת כל החלטה שעלולה בסופו של דבר, לפגוע בכם.

לצערנו הרב, אנו נתקלים, פעמים רבות, בתיקי ביטוח המדגישים עד כמה חשוב לעבוד מול סוכן ביטוח מקצועי שהוא לא פחות ממומחה בתחומו. כזה אשר ידאג לאינטרסים שלכם קודם כל ולא יחשוב במושגים של "העיקר למכור" ו/או "למכור כמה שיותר" ו/או "להרוויח על חשבונכם"…

המלצתנו הגורפת היא "לעולם אל תתפשרו על מקצועיות ונאמנות. אין לזה מחיר!"

התייעצו תמיד עם איש מקצוע -מקצוען בתחומו שנאמן לכם, גם אם זה יעלה לכם כסף – זה ישתלם לכם בסופו של דבר, תמיד!

מהי הצהרת בריאות ומדוע היא חשובה?

בהתאם לחוק חוזה ביטוח – כאשר אדם מעוניין להצטרף לתוכנית ביטוח, רשאית חברת הביטוח לשאול אותו כל שאלה שתרצה בנוגע למאפייניו ומצב בריאותו באמצעות שאלון הצהרת בריאות. שאלון שעליו תקום ותיפול טיבה של תכנית הביטוח שלכם.

בנקודת זמן זו, על הלקוח לתת גילוי מלא בהליך החיתום, להשיב תשובות מלאות ולא להסתיר עובדות מהותיות, שכן הסתרת מידע או גילוי מידע חלקי, עלולים לגרום לביטול פוליסת הביטוח על ידי חברת הביטוח, עפ"י חוק, תוך שלוש שנים מהצטרפותו ומבלי להחזיר למבוטח את הפרמיות ששילם וזאת עקב מרמה.

מבחינתנו, יש חשיבות עצומה לתהליך החיתום, טרם כניסת הלקוח לכיסוי ביטוחי, וזאת מתוך שאיפתנו לקבלת אישור לכל תביעה שנגיש עבורכם ולקבלת תשלום מהיר לפי זכאותכם על-פי תנאי הפוליסה. כאשר ביום תביעה חלילה, נרצה להימנע מעמידה אל מול שוקת שבורה ומפח נפש עם פתיחת הליך בירור של חברת הביטוח בנוגע לחשד להעלמת מידע מהותי. לכן, מתוך תחושת אחריות, תתבקשו על ידינו לעיתים להמציא מסמכים רפואיים על פי דרישתנו וזאת על מנת לשקף לחברות הביטוח את מצבכם הרפואי במדויק, במטרה לייצר חיתום הוגן  ונכון שיביא לתשלום וביצוע  מהיר של התביעה בעת הצורך חלילה.

אל תתנו לפחות ממקצוענים לטפל לכם בביטוחים, צלצלו עוד היום או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

כאן לשירותכם!

השאירו את פרטיכם ונשוב אל פנייתכם בהקדם:

כתובתנו:

בנין בית זילברמינץ, שלם 3, רמת גן

0722400042

פקס

153722447155

Info@hosengroup.co.il

בנסיעתך הקרובה לחו"ל אני מזמין אותך לרכוש ביטוח נסיעות בחברת הראל או פספרטכארד.